Webinar

Delta i ett av våra webinars hemifrån & ta del av vår kunskap
inom finansbranschen.

Till Webinarie

Webinarie

  • Direkt sändning
    Webinariet hålls live.
  • Integrera
    Chatta och ställ frågor under webinariet och få svar direkt.
  • Se om filmerna
    Webinariet sparas ner som filmer som vi sedan publicerar på
    hemsidan så att du kan se om dom om du glömt bort något.
  • Se vart du vill
    Nu under Corona pandemin är det viktigare än någonsin att hålla
    sig hemma. Därför hålls de online så du kan delta de vart du vill.
    Skicka ett mail till peter@strategiinvest.se för att anmäla ditt intresse.

Webinarier framöver

AktieCafe'

Exlusivt för våra kunder
May 10, 2021 18:00

Välkommen till vårt AktieCafé Du får fixa ditt kaffe själv, men vi berättar om marknadsläget och går igenom en del index och aktier som vanligt. Ca 1 timme. Välkommen!!

Till Webinariet

Hur funkar det?

Nedan har vi samlat information om hur du registrerar dig på Zoom.

Kom igång med Zoom

1. Klicka på länken https://zoom.us/

2. Tryck på "sign up, it's free" som är orange och finns längst upp till höger i rutan.

(Längst upp till höger i sökrutan finns det en stjärna och bredvid den finns en annan symbol där du kan välja om du vill översätta hemsidan till svenska).

3. Fyll i ditt personnummer.

4. Fyll i din e-post adress i den tomma rutan eller logga in med google (gmail) eller facebook.

5. Gå in till den valda e-post adress.
Klicka sedan på den stora orange knappen i mejlet där det står "activate account"

6. Ett nytt fönster och då ska du fylla i ditt förnamn, efternamn samt välja ett lösenord.

Längst ner står det "are you signing up on behalf of primary or secondary institution?
Välj Nej/no

7. Klart!

Hur du går med i ett Webinar

1. För att gå med i ett zoom möte klickar du på länken du fått i din e-post som du fått från Strategi Invest.
Ett program kommer att laddas ner på din dator för att du ska kunna delta i mötet.

2. Skriv in ditt namn

3. Strax kommer du släppas in i mötet och du kan välja att ha på eller av kamera som visas i det vänstra nedre hörnet.

4. Klart!

Hur du startar ett eget möte

1. Logga in på ditt konto på https://zoom.us/

2. Klicka på "host a meeting".

3. Välj om mötet ska vara utan eller med kameran påslagen eller om du endast ska dela din skärm med de andra deltagarna.

4. Logga in med din epost-adress.

5. För att bjuda in andra deltagare klicka på "participant" (längst ner på skärmen i mitten), välj hur du vill bjuda in de, ex. via gmail. Då kommer du till din gmail och skriver in de andras mejladress.

6. Nu är ni redo för ett zoom möte.